PŁATNOŚCI I DOSTAWY
W przypadku wybrania przesyłki firmą kurierską jedyny
możliwy sposób płatności to poprzez system, czyli płatność z góry przy
zakupie. Po przekierowaniu na bezpieczną, szyfrowaną stronę płatności Przelewy24.pl można wybrać spośród: przelew automatyczny z wybranego banku lub płatność kartą
płatniczą. Dokonanie zakupu i płatności gwarantuje miejsce na wydarzeniu. Cały
system działa automatycznie. Jeśli po zakupie nie nastąpi płatność transakcja
zostanie wycofana. Istnieje też możliwość zapłacenia gotówka przy odbiorze
osobistym.
Koszty przesyłki zamówionych towarów na terenie Polski prezentuje
tabela poniżej. Zamówienia wysyłane są
za pośrednictwem firm kurierskich Paczka w RUCHu, InPost Paczkomaty, InPost
Kurier lub Kurier DPD. Czas dostarczenia przesyłki wynosi od 1 do 7 dni
roboczych (w przypadku okresów świątecznych może ulec wydłużeniu).
TABELA - koszty wysyłki na terenie Polski
Firma kurierska
|
Waga paczki do 2kg
|
Waga paczki 2-4kg
|
Waga paczki powyżej 4kg
|
Paczka w RUCHu
|
9,00 zł
|
10,00 zł
|
14,00 zł
|
InPost Paczkomaty
|
13,50 zł
|
14,50 zł
|
15,50 zł
|
InPost Kurier
|
14,50 zł
|
15,50 zł
|
16,50 zł
|
Kurier DPD
|
16,50 zł
|
18,00 zł
|
19,00 zł
|
W przypadku odbioru przesyłek poprzez kuriera:
- w obecności kuriera należy sprawdzić, czy karton z
przesyłką nie został w żaden sposób uszkodzony w trakcie przewozu
- po odebraniu od kuriera przesyłki i podpisaniu dokumentu
odbioru należy w obecności kuriera otworzyć przesyłkę i sprawdzić, czy
zamówione produkty nie są uszkodzone
- w przypadku, gdy produkty wewnątrz przesyłki są
uszkodzone, należy poprosić kuriera (w takiej sytuacji kurier ma obowiązek
sporządzić protokół), aby sporządził protokół uszkodzenia przesyłki i skan tego
protokołu należy wysłać w ciągu 2dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki (po
tym terminie nie będzie możliwe złożenie reklamacji) na adres mailowy:
biuro@wibracjezdrowia.pl
- na podstawie otrzymanego od Klienta protokołu zostanie
wdrożona procedura reklamacyjna w firmie kurierskiej w ciągu 7 dni od momentu
odebrania przesyłki przez Klienta
- należy pamiętać, że nawet jeśli produkty są uszkodzone w
przesyłce, zawsze należy odebrać przesyłkę od kuriera i sporządzić protokół
uszkodzenia przesyłki - nie należy odmówić przyjęcia przesyłki od kuriera,
ponieważ wtedy nie będzie można rozpocząć procedury reklamacyjnej
Przyjęcie przez Klienta przesyłki bez zastrzeżeń jest
jednoznaczne z wygaśnięciem roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia
mechanicznego i brak możliwości rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.