Płatności i dostawy


PŁATNOŚCI I DOSTAWY

W przypadku wybrania przesyłki firmą kurierską jedyny możliwy sposób płatności to poprzez system, czyli płatność z góry przy zakupie. Po przekierowaniu na bezpieczną, szyfrowaną stronę płatności Przelewy24.pl można wybrać spośród: przelew automatyczny z wybranego banku lub płatność kartą płatniczą. Dokonanie zakupu i płatności gwarantuje miejsce na wydarzeniu. Cały system działa automatycznie. Jeśli po zakupie nie nastąpi płatność transakcja zostanie wycofana. Istnieje też możliwość zapłacenia gotówka przy odbiorze osobistym.
Koszty przesyłki zamówionych towarów na terenie Polski prezentuje tabela poniżej.  Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich Paczka w RUCHu, InPost Paczkomaty, InPost Kurier lub Kurier DPD. Czas dostarczenia przesyłki wynosi od 1 do 7 dni roboczych (w przypadku okresów świątecznych może ulec wydłużeniu).

TABELA - koszty wysyłki na terenie Polski

Firma kurierska
Waga paczki do 2kg
Waga paczki 2-4kg
Waga paczki powyżej 4kg
Paczka w RUCHu
9,00 zł
10,00 zł
14,00 zł
InPost Paczkomaty
13,50 zł
14,50 zł
15,50 zł
InPost Kurier
14,50 zł
15,50 zł
16,50 zł
Kurier DPD
16,50 zł
18,00 zł
19,00 zł

W przypadku odbioru przesyłek poprzez kuriera:
- w obecności kuriera należy sprawdzić, czy karton z przesyłką nie został w żaden sposób uszkodzony w trakcie przewozu
- po odebraniu od kuriera przesyłki i podpisaniu dokumentu odbioru należy w obecności kuriera otworzyć przesyłkę i sprawdzić, czy zamówione produkty nie są uszkodzone
- w przypadku, gdy produkty wewnątrz przesyłki są uszkodzone, należy poprosić kuriera (w takiej sytuacji kurier ma obowiązek sporządzić protokół), aby sporządził protokół uszkodzenia przesyłki i skan tego protokołu należy wysłać w ciągu 2dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki (po tym terminie nie będzie możliwe złożenie reklamacji) na adres mailowy: biuro@wibracjezdrowia.pl
- na podstawie otrzymanego od Klienta protokołu zostanie wdrożona procedura reklamacyjna w firmie kurierskiej w ciągu 7 dni od momentu odebrania przesyłki przez Klienta
- należy pamiętać, że nawet jeśli produkty są uszkodzone w przesyłce, zawsze należy odebrać przesyłkę od kuriera i sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki - nie należy odmówić przyjęcia przesyłki od kuriera, ponieważ wtedy nie będzie można rozpocząć procedury reklamacyjnej
Przyjęcie przez Klienta przesyłki bez zastrzeżeń jest jednoznaczne z wygaśnięciem roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego i brak możliwości rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.