REKLAMACJE I ZWROTY
1.
W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub
uszkodzenia Towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na
stronie Sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą
drogą mailową na adres biuro@wibracjezdrowia.pl, w celu ustalenia sposobu
dalszego postępowania. Dokładne procedury reklamacyjne zostały omówione w
Regulaminie Sklepu.
2.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać
szczegółowy opis reklamacji oraz nr Państwa zamówienia w Sklepie Internetowym.
Numer zamówienia znajdziecie Państwo w treści e-maila potwierdzającego złożenie
zamówienia lub w historii zamówień po zalogowaniu się na naszej stronie.
3.
Reklamowany Towar należy odesłać na adres:
Gabinet Terapii Naturalnych Paweł Klonowski
ul. Granitowa 17A
93-521 Łódź
z dopiskiem „reklamacja”
4.
Do odsyłanego z powodu reklamacji Towaru należy
dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący lub w innej
pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim wraz z paragonem lub fakturą
dotyczącą zamówienia.
5.
W przypadku zwrotu Towaru Klient ponosi koszty
przesyłki zwróconego Towaru.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1.
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę
sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2.
Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży
rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
3.
Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty,
od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można
odstąpić:
- Płyty CD z muzyką (możliwość zwrotu Towaru
wygasa w momencie, gdy kupujący zdejmie folie zabezpieczającą produkt)
- Treści cyfrowe (ebooki) – pliki do
pobrania ze strony internetowej (umowa o dostarczeniu treści cyfrowych
niezapisanych na nośniku materialnym, użytkownik wyraża zgodę na spełnienie
świadczenia przed upływem prawa do odstąpienia z czym wiąże się brak możliwości
odstąpienia od umowy. Kupujący w chwili zakupu plików do pobrania akceptuje
warunki tego zakupu).
4.
W przypadku zwrotu Towaru Klient proszony jest o
przesłanie drogą mailową na biuro@wibracjezdrowia.pl oświadczenia o odstąpieniu
od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu,
który stanowi załącznik do ustawy prawa konsumenckiego lub w innej formie
zgodnej z prawem konsumenckim.
5.
Klient ma obowiązek zwrócić Towar niezwłocznie,
jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do
zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Wraz z
zakupionym Towarem klient zobowiązuje się zwrócić dowód zakupu tj. faktura lub
paragon.
6.
W przypadku zwrotu Towaru Klient ponosi koszty
przesyłki zwróconego Towaru.