Reklamacje i zwroty


REKLAMACJE I ZWROTY
1.       W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia Towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie Sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres biuro@wibracjezdrowia.pl, w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania. Dokładne procedury reklamacyjne zostały omówione w Regulaminie Sklepu.
2.       Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać szczegółowy opis reklamacji oraz nr Państwa zamówienia w Sklepie Internetowym. Numer zamówienia znajdziecie Państwo w treści e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia lub w historii zamówień po zalogowaniu się na naszej stronie.
3.       Reklamowany Towar należy odesłać na adres:
Gabinet Terapii Naturalnych Paweł Klonowski
ul. Granitowa 17A
93-521 Łódź
z dopiskiem „reklamacja”
4.       Do odsyłanego z powodu reklamacji Towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący lub w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim wraz z paragonem lub fakturą dotyczącą zamówienia.
5.       W przypadku zwrotu Towaru Klient ponosi koszty przesyłki zwróconego Towaru.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1.       Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2.       Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
3.       Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić:
- Płyty CD z muzyką (możliwość zwrotu Towaru wygasa w momencie, gdy kupujący zdejmie folie zabezpieczającą produkt)
- Treści cyfrowe (ebooki) – pliki do pobrania ze strony internetowej (umowa o dostarczeniu treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym, użytkownik wyraża zgodę na spełnienie świadczenia przed upływem prawa do odstąpienia z czym wiąże się brak możliwości odstąpienia od umowy. Kupujący w chwili zakupu plików do pobrania akceptuje warunki tego zakupu).
4.       W przypadku zwrotu Towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na biuro@wibracjezdrowia.pl oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do ustawy prawa konsumenckiego lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim.
5.       Klient ma obowiązek zwrócić Towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Wraz z zakupionym Towarem klient zobowiązuje się zwrócić dowód zakupu tj. faktura lub paragon.
6.       W przypadku zwrotu Towaru Klient ponosi koszty przesyłki zwróconego Towaru.