REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz
sposób sprzedaży prowadzonej przez Pawła Klonowskiego prowadzącego działalność
gospodarczą pod firmą Gabinet Terapii Naturalnych Paweł Klonowski z siedzibą w
Łodzi (93-521) przy ul. Granitowej 17A, za pośrednictwem sklepu internetowego
eSklep.WibracjeZdrowia.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”).
§ 1 – DEFINICJE
1.
Dni robocze – oznacza dni tygodnia od
poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2.
Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą
na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru
określonego w zamówieniu. Dostawa, oznaczonych każdorazowo w karcie produktu
Towarów dostępnych w formie Treści cyfrowych, następuje poprzez udostępnienie
Klientowi w ramach Strony Internetowej Sklepu Internetowego możliwości pobrania
Towaru w formie elektronicznej.
3.
Dostawca – oznacza firmę kurierską, z którą
współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów.
4.
Hasło – oznacza ciąg znaków literowych,
cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie
Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w
Sklepie Internetowym.
5.
Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie
z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną
lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
6.
Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą
czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
7.
Konto Klienta – oznacza indywidualny dla każdego
Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez
Klienta Rejestracji.
8.
Login – oznacza indywidualne oznaczenie Klienta,
przez niego ustalone, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub
innych, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w Sklepie
Internetowym. Login jest właściwym adresem poczty elektronicznej Klienta.
9.
Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę
prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa
przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność
gospodarczą lub zawodową.
9. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Sklepu
Internetowego.
9. Rejestracja – oznacza czynność faktyczną
dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez
Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.
9. Sprzedawca – oznacza Pawła Klonowskiego
prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Gabinet Terapii Naturalnych
Paweł Klonowski z siedzibą w Łodzi (93-521), ul. Granitowa 17A, NIP: 5562490176,
REGON: 100435410, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju; e-mail: biuro@wibracjezdrowia.pl,
będącego jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.
9. Strona Internetowa Sklepu – oznacza stronę
internetową, pod którą Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w
domenie wibracjezdrowia.pl
9. Towar – oznacza produkt przedstawiony przez
Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Sklepu Internetowego. Część Towarów
sprzedawana jest w formie Treści cyfrowych, treści cyfrowe są możliwe do
pobrania po zakupie i zalogowaniu.
9. Treść cyfrowa – oznacza dane wytwarzane i
dostarczane w postaci cyfrowej.
9. Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży
zawartą drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie, między
Klientem a Sprzedawcą.
§ 2 – POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.
Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym
majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny
internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy,
logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie
w sposób zgodny i określony przez Regulamin.
2.
Sklep Internetowy jest udostępniany przez
Sprzedawcę za pośrednictwem sieci Internet i Strony Internetowej Sklepu.
3.
Przedmiotem niniejszego regulaminu jest
regulacja warunków sprzedaży oraz funkcjonowania Sklepu internetowego.
4.
Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie i
nieprzerwanie na stronie internetowej www.eSklep.WibracjeZdrowia.pl w sposób
umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego
treści poprzez wydrukowanie i zapisanie na nośniku w każdej chwili.
5.
Złożenie skutecznego Zamówienia możliwe jest,
gdy zaakceptuje się niniejszy Regulamin.
6.
Informacje zawarte na stronach internetowych
Sprzedającego nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego;
stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
7.
Sprzedawca prezentuje cyfrowe zdjęcia oferowanych
produktów. Ponadto, dokłada wszelkich starań, aby prezentowane zdjęcia były
najwyższej jakość i w najwyższym stopniu odzwierciedlały rzeczywisty stan i
kolorystykę prezentowanych produktów.
8.
Ceny w Sklepie Internetowym Sprzedawcy podawane
są w złotych polskich (PLN).
9.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen
produktów znajdujących się w katalogu produktów, wprowadzania nowych produktów
do Sklepu Internetowego i usuwanie niedostępnych produktów, przeprowadzania i
odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sprzedawcy oraz wprowadzania w nich
modyfikacji.
9. Kolorystyka wzorów na sprzedawanych produktach w
rzeczywistości może w małym stopniu różnić się od produktów, prezentowanych w
Sklepie Internetowym.
§ 3 – KORZYSTANIE ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
1.
Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza
każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z
treściami zawartymi na Stronie Internetowej Sklepu Internetowego, z
zastrzeżeniem postanowień §4 Regulaminu.
2.
Korzystanie ze Sklepu Internetowego odbywać może
się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym przez Regulamin.
3.
Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze
Sklepu Internetowego było możliwe dla Użytkowników Internetu z użyciem
wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów
urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne
umożliwiające korzystanie ze Stron Sklepu Internetowego to: przeglądarka
internetowa Internet Explorer w wersji 8.0 lub nowszej z wyłączną obsługą
JavaScript i „cookies” lub Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z wyłączną
obsługą JavaScript i „cookies”, Google Chrome w wersji 10 lub nowszej z
wyłączną obsługą JavaScript i „cookies”, niezależnie od włączonego języka,
akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co
najmniej 160 kbit/s.
4.
Sprzedawca stosuje mechanizm plików „cookies”,
które podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej Sklepu
Internetowego, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym
urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików „cookies” ma na celu poprawne
działanie Strony Internetowej Sklepu Internetowego na urządzeniach końcowych
Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie
powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w
oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć
mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego.
Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia
lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu.
5.
W celu złożenia zamówienia w Sklepie
Internetowym oraz w celu korzystania z Usług dostępnych na Stronach
Internetowych Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta
poczty elektronicznej.
6.
Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter
sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać
może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby
nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne,
które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować
programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w
jakiejkolwiek formie Hasła.
7.
Klient, korzystając ze Sklepu Internetowego nie
jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treść, strukturę, formę, grafikę,
mechanizm działania Sklepu Internetowego i Strony Sklepu Internetowego.
8.
Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści
o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu
Internetowego, Strony Sklepu Internetowego lub usług nieodpłatnych świadczonych
przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający
dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedawcy.
9.
Klient jest uprawniony do korzystania z zasobów
Sklepu Internetowego wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne
wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez
Klienta działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes
Sprzedawcy.
§ 4 – REJESTRACJA
1.
W celu utworzenia Konta Klienta, Klient
obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
2.
Rejestracja nie jest konieczna do składania
przez Klientów zamówień w Sklepie Internetowym.
3.
W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić
formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej
Sklepu Internetowego i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą
elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się
w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne
Hasło.
4.
Wypełnienie formularza rejestracyjnego następuje
z zachowaniem poniższych zasad:
a)
Klient powinien wypełnić wszystkie pola
formularza rejestracyjnego chyba, że pole jest oznaczone jako opcjonalne;
b)
Informacje wpisane do formularza rejestracyjnego
powinny dotyczyć wyłącznie Klienta i być zgodne z prawdą, przy czym Klient jest
osobą odpowiedzialną za prawdziwość informacji wpisanych do formularza
rejestracyjnego;
c)
Klient powinien zapoznać się i potwierdzić fakt,
iż przeczytał Regulamin oznaczając odpowiednie pole formularza rejestracyjnego;
d)
Klient oznaczając odpowiednie pole formularza
rejestracyjnego, powinien wyrazić wolę zawarcia umowy o świadczenie drogą
elektroniczną, na jego rzecz przez Sprzedawcę, usługi prowadzenia Konta
Klienta, przy czym niewyrażenie przez Klienta woli zawarcia umowy uniemożliwia
Rejestrację i założenie Konta Klienta;
e)
Klient powinien wyrazić zgodę na przetwarzanie
jego danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym w celu realizacji
usług na podstawie umów zawartych zgodnie z Regulaminem (art. 23 ust. 1 pkt 3
ustawy o ochronie danych osobowych) przy czym Klientowi przysługuje prawo dostępu
do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5.
Przesłanie wypełnionego formularza
rejestracyjnego jest równoznaczne z:
a)
przyjęciem do wiadomości i akceptacją przez
Klienta postanowień Regulaminu;
b)
upoważnieniem Sprzedawcy do przetwarzania danych
osobowych Klienta zawartych w formularzu rejestracyjnym w celu świadczenia
usługi prowadzenia Konta Klienta i wyrażeniem zgody na przekazywanie przez
Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas
Rejestracji, informacji związanych z obsługą techniczną Konta Klienta.
6.
W trakcie Rejestracji, Klient może wyrazić zgodę
na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych. W takim
przypadku, Sprzedawca wyraźnie informuje, o celu zbierania danych osobowych
Klienta, a także o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych odbiorcach tych
danych. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach
marketingowych uwzględnia, iż:
a)
zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili
cofnięta;
b)
Klientowi, którego dotyczą dane osobowe,
przysługuje prawo dostępu do treści oraz poprawiania danych osobowych;
c)
powierzenie Sprzedawcy danych osobowych
następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym.
7.
Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych
osobowych dla celów marketingowych oznacza w szczególności zgodę na
otrzymywanie informacji handlowych od Sprzedawcy lub reklamodawców
współpracujących ze Sprzedawcą na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w
formularzu rejestracyjnym.
8.
Po przesłaniu wypełnionego formularza
rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres
poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie
Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie
drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje
możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas
rejestracji danych, za wyjątkiem Loginu.
9.
Klient zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań
w celu zachowania poufności i nieudostępniania osobom trzecim Hasła. W razie
zaistnienia okoliczności wskazujących na podejrzenie, iż Hasło znalazło się w
posiadaniu osoby nieuprawnionej, Klient ma obowiązek niezwłocznego
zawiadomienia o tym fakcie Sprzedawcę, z wykorzystaniem dostępnych środków
łączności.
9. W takiej sytuacji Klient powinien niezwłocznie
zmienić Hasło, wykorzystując odpowiednie funkcjonalności w ramach Konta
Klienta.
§ 5 – ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚĆ I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1.
Klient może składać zamówienia w Sklepie
Internetowym przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny
na dobę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu Internetowego.
2.
Klient kompletuje zamówienie, wybierając Towar,
którym jest zainteresowany, przez wybór polecenia „DO KOSZYKA” pod danym
Towarem znajdującym się na Stronie Internetowej Sklepu Internetowego. Klient po
skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz
formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do
Sprzedawcy. Wysłanie formularza następuje przez aktywację odpowiedniego pola w
formularzu zamówienia. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy
podawana jest cena łączna wybranych Towarów oraz łączny koszt wybranego sposobu
Dostawy.
3.
Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez
Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem
zamówienia.
4.
Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na
podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia
zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o
przyjęciu oferty, o której mowa w §5 ust. 3 powyżej.
5.
Na podstawie złożonego zamówienia, Sprzedawca
dokonuje weryfikacji dostępności w Sklepie Internetowym zamówionego przez
Klienta Towaru.
6.
W przypadku niedostępności zamówionego produktu,
Kupujący jest informowany o tym fakcie przez Sprzedającego w okresie do 14 dni
roboczych i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego
zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt
brakujący, zamiana brakującego produktu na inny lub anulowanie całości
zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty).
7.
W przypadku pozytywnej weryfikacji dostępności
Towaru, Klient otrzymuje od Sprzedawcy, na adres poczty elektronicznej,
informację o przyjęciu przez niego zamówienia do realizacji.
8.
Ceny na Stronie Internetowej Sklepu Internetowego
zamieszczone przy danym Towarze:
a)
stanowią ceny brutto (Sprzedawca nie jest
podatnikiem VAT - zwolniony na podstawie: art. 113 ust.1 i 9 ustawy o podatku
od towarów i usług) i określone są w złotych polskich;
b)
nie zawierają informacji odnośnie kosztów
Dostawy, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy;
c)
nie zawierają informacji na temat ewentualnych
opłat celnych, jeżeli adres dostawy jest poza terytorium Polski.
9.
Ostateczną ceną wiążącą strony Umowy sprzedaży
jest cena Towaru zawarta na Stronie Internetowej Sklepu Internetowego w
momencie składania zamówienia przez Klienta.
9. Informacja na temat całkowitej wartości
zamówienia określona jest każdorazowo w „KOSZYKU”, po dokonaniu przez Klienta
wyboru formy Dostawy oraz określeniu formy płatności.
11.
Klient może wybrać następujące formy płatności
za zamówione Towary:
a)
przelew bankowy poprzez zewnętrzny system
płatności Przelewy24 (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po
zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia w Sklepie Internetowym
oraz po otrzymaniu z systemu informacji od Przelewy24 o pozytywnym zakończeniu
przeprowadzonej płatności);
b)
płatność gotówką przy odbiorze osobistym
zamówienia w siedzibie firmy po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu
odbioru osobistego.
12.
Klient nie ma możliwości zapłaty za część
zamówienia z góry, a za część zamówienia przy odbiorze.
13.
Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za
pośrednictwem Dostawcy, na adres wskazany w formularzu zamówienia.
14.
Klient jest zobowiązany zbadać doręczoną
przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w
obecności pracownika Dostawcy.
15.
Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy
spisania właściwego protokołu w razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia
przesyłki.
16.
Sprzedawca dołącza do przesyłki będącej
przedmiotem Dostawy, zgodnie z wolą Klienta, paragon lub fakturę obejmującą
dostarczane Towary.
17.
W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym
przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia, jako adres Dostawy,
pracownik Dostawcy pozostawi awizo (forma pisemna lub elektroniczna). W
przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez
Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub
telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.
§ 6 – REKLAMACJE I GWARANCJA
1.
Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub
realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres
Sprzedawcy.
2.
Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu
towaru (paragon fiskalny lub faktura).
3.
Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni
ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o
sposobie dalszego postępowania.
4.
Jeżeli towar jest niezgodny z umową w chwili
jego wydania Klientowi, może on złożyć reklamację, w celu doprowadzenia go do
stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy zgodnie z
art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2002 roku Nr 141, poz.
1176 ze zm.).
5.
Towar nie jest niezgodny z umową, gdy Klient o
niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie powinien o niej wiedzieć.
6.
W przypadku uzasadnionej reklamacji przez
Klienta, Produkt uszkodzony zostanie nieodpłatnie naprawiony albo wymieniony na
nowy (zgodnie z żądaniem Klienta), a jeśli będzie to już niemożliwe (na
przykład z powodu wyczerpania towaru albo nadmiernych kosztów), Sprzedający
stosownie obniży cenę, zwróci Klientowi równowartość ceny produktu (odstąpienie
od umowy) albo zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie Produkty o odpowiednio
takiej samej jakości i przeznaczeniu (zgodnie z żądaniem Klienta).
7.
Przed skorzystaniem z przysługującego Klientowi
prawa do reklamacji lub odstąpienia od umowy, w celu usprawnienia procesu
reklamacyjnego lub odstąpienia od umowy, Sprzedający prosi o telefoniczny lub
mailowy kontakt.
8.
Klient korzystający z prawa do reklamacji
Produktu powinien przesłać na adres Sprzedającego podany w § 1 ust. 2 Regulaminu
reklamowany Produkt razem z dowodem zakupu oraz oświadczeniem o chęci
skorzystania z prawa do reklamacji oraz przyczynie reklamacji.
9.
W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn
podanych powyżej, Klient powinien przesłać na adres Sprzedającego podany w § 1
ust. 2 Regulaminu zakupiony Produkt razem z dowodem zakupu oraz oświadczeniem o
chęci skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy oraz jego przyczynie.
9. Klient korzystający z prawa do reklamacji ponosi
koszty przesyłki Produktu reklamowanego do Sprzedającego. Koszt przesyłki
Produktu, od którego reklamacja została uwzględniona ponosi Sprzedający.
9. Klient korzystający z prawa do odstąpienia od
umowy ponosi koszt przesyłki Produktu będącego przedmiotem odstąpienia.
§ 7 – ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1.
Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę
sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2.
Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży
Towaru rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
3.
Bieg terminu na odstąpienie od umowy o
świadczenie usługi rozpoczyna się od dnia jej zawarcia.
4.
Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży
składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać
złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie
oświadczenia przed jego upływem. Konsument może wykorzystać wzór w Załączniku
nr 1 do tego Regulaminu.
5.
Jeśli Konsument złożył oświadczenie o
odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta
przestaje wiązać.
6.
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest
ona uważana za niezawartą.
7.
Produkt zwracany przez Klienta, w związku z
odstąpieniem przez Klienta od umowy na zasadzie wskazanej w pkt. 1:
– powinien posiadać oryginalne opakowanie dostarczone przez
Sprzedającego (jeśli jest to ofoliowane pudełko z płytą CD to folia nie może
zostać uszkodzona),
– powinien
być kompletny,
– powinien
posiadać paragon, metki,
–
nie powinien nosić śladów użytkowania, plam itp.
8.
W przypadku odstąpienia od umowy, na zasadzie
wskazanej w pkt. 1, zarówno Sprzedawca jak i Klient są zobowiązani do zwrotu
wszystkiego, co otrzymali od drugiej strony na mocy zawartej umowy w terminie
14 dni,
9.
Sposób zwrotu należności uzależniony jest od
formy pierwotnej zapłaty na rzecz Sprzedawcy:
a)
w przypadku zapłaty „z góry” przelewem,
Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta, po uprzednim
wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego;
b)
w przypadku zapłaty „z góry” z wykorzystaniem
systemu płatności elektronicznych, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na
rachunek bankowy Klienta, po uprzednim wezwaniu Klienta do przedstawienia
danych wymaganych do przelewu bankowego;
9. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak
zwrotu należności lub opóźnienie takiego zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do
Klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej wezwania, o których
mowa w §7 ust. 4 powyżej, Klient nie przekaże Sprzedawcy wymaganych danych lub
gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie
zwrotu. Sprzedawca wolny jest od odpowiedzialności, także gdy zwrotu nie
dokonano lub dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych
danych wymaganych do przelewu bankowego. Zwrot należności dokonany zostanie w
takim przypadku, niezwłocznie po uzyskaniu ww. danych od Klienta.
9. Zwrotowi nie podlegają poniesione przez Klienta
koszty odesłania towaru związanego ze zwrotem towaru.
9. Kupujący dokonując zwrotu towaru przesyła
zwracany towar wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od Umowy na adres Gabinet
Terapii Naturalnych Paweł Klonowski ul. Granitowa 17A 93-521 Łódź.
§ 8 – ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu
niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów
zawieranych z klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach
rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
2.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za
niewykonanie lub nienależyte wykonywanie usług świadczonych drogą
elektroniczną, jeżeli jest to spowodowane przez osoby trzecie (w szczególności
operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych i energii
elektrycznej, dostawców - firm kurierskich).
3.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za
niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu Internetowego, wynikające
z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności za utratę przez Klienta
lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie (niezależnie od sposobu) jego
Hasła.
4.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu
szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Klientów, w szczególności za
korzystanie przez nich ze Sklepu Internetowego w sposób niezgodny z
obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.
5.
Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest
niniejszy Regulamin oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
§9 – USŁUGI NIEODPŁATNE
1.
Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą
elektroniczną usługi nieodpłatne:
-Newsletter;
-Prowadzenie Konta Klienta;
-Zamieszczenie opinii;
-Formularz kontaktowy.
2.
Usługi wskazane w §9 ust. 1 powyżej świadczone
są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3.
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i
zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych
wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany
Regulaminu.
4.
Z usługi Newsletter może skorzystać każdy
Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym
celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie
Internetowej Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego,
Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty
elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie przez
Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną
usługi Newsletter. Klient może dodatkowo podczas Rejestracji zaznaczyć odpowiednie
pole w formularzu rejestracyjnym w celu subskrypcji usługi Newsletter.
5.
Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez
Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej
zawierającej informacje o nowych produktach, usługach, a także ofertach
promocyjnych w ofercie Sprzedawcy. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę
do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.
6.
Każdy Newsletter kierowany do danych Klientów
zawiera, w szczególności: informację o nadawcy, wypełnione pole „temat”,
określające treść przesyłki oraz informację o możliwości i sposobie rezygnacji
z usługi nieodpłatnej Newsletter.
7.
Klient może w każdej chwili zrezygnować z
otrzymywania Newsletter’a przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem
odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach
usługi Newsletter lub za pośrednictwem aktywacji odpowiedniego pola w Koncie
Klienta.
8.
Usługa Prowadzenie Konta Klienta dostępna jest
po dokonaniu Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na
udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Strony Internetowej
Sklepu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał podczas
Rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień oraz historii zamówień
już zrealizowanych.
9.
Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić
żądanie usunięcia Konta Klienta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia
żądania usunięcia Konta Klienta przez Sprzedawcę, może ono zostać usunięte do
14 dni od zgłoszenia żądania.
9. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania
dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez
Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta
przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do
Konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa –
w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej
Sklepu lub innymi działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta
i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do
rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta
i usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do
Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez
Klienta w formularzu rejestracyjnym.
9. Usługa nieodpłatna Zamieszczanie opinii, polega
na umożliwieniu Klientom przez Sprzedawcę, publikacji indywidualnych i
subiektywnych wypowiedzi Klienta dotyczących w szczególności Towarów i
materiałów zawartych na Stronie Internetowej Sklepu.
9. Zamieszczając treści oraz udostępniając je
Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Zamieszczane treści nie
wyrażają poglądów Sprzedawcy i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością.
Sprzedawca nie jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym
celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.
9. Klient oświadcza, że:
-jest uprawniony do korzystania z
autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych
do – odpowiednio – utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np. znaki
towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści;
-umieszczenie oraz udostępnienie w ramach
usługi nieodpłatnej, o której mowa w §9 ust. 11 powyżej, danych osobowych,
wizerunku oraz informacji dotyczących osób trzecich nastąpiło w sposób legalny,
dobrowolny oraz za zgodą osób, których one dotyczą;
-wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych
treści przez innych Klientów oraz Sprzedawcę, jak również upoważnia Sprzedawcę
do ich wykorzystania nieodpłatnie zgodnie z postanowieniami niniejszego
Regulaminu;
-wyraża zgodę na dokonywanie opracowań
utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
9. Klient nie jest uprawniony do:
-zamieszczania w ramach korzystania z
usługi nieodpłatnej o której mowa w §9 ust. 11 powyżej, danych osobowych osób
trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem
zezwolenia lub zgody osoby trzeciej;
-zamieszczania w ramach korzystania z
usługi nieodpłatnej o której mowa w §9 ust. 11 powyżej treści o charakterze
reklamowym i/lub promocyjnym.
9. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za
zamieszczane przez Klientów treści pod warunkiem otrzymania powiadomienia.
9. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów w
ramach korzystania z usługi nieodpłatnej, o której mowa w §9 ust. 11 powyżej
treści, które mogłyby w szczególności:
-zostać zamieszczane w złej wierze, np. z
zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;
-naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich,
w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw
własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze
zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
-posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić
groźbę skierowaną do innych osób, zawierać słownictwo naruszające dobre
obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za
obraźliwe);
-pozostawać w sprzeczności z interesem
Sprzedawcy;
-naruszać w inny sposób postanowienia
Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub
obyczajowe.
9. W przypadku, gdy Klient lub inna osoba lub
podmiot uzna, iż treść publikowana na Stronie Internetowej Sklepu Internetowego
narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność,
przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem
lub na podstawie zobowiązania, może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym
naruszeniu.
9. W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z §10
ust. 17 Regulaminu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub
usuwania treści zamieszczanych przez Klientów w ramach korzystania przez nich z
usługi nieodpłatnej, o której mowa w §9 ust. 11, w szczególności w odniesieniu
do treści co, do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub
odpowiednich organów stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie niniejszego
Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. Sprzedawca nie prowadzi bieżącej
kontroli zamieszczanych treści.
9. Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie
przez Sprzedawcę umieszczonych przez niego treści.
9. Rezygnacja z usługi nieodpłatnej Zamieszczenie
opinii możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu zamieszczania
treści przez Klienta na właściwych Stronach Internetowych Sklepu.
9. Usługa Formularz kontaktowy polega na wysłaniu
za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu wiadomości do
Sprzedawcy.
9. Rezygnacja z usługi nieodpłatnej Formularz
kontaktowy, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań
do Sprzedawcy.
§ 10 – OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1.
Wypełnienie danych w Formularzu Zamówienia jest
równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Klienta przez
Sprzedającego oraz podmiot uprawniony przez Sprzedającego do zarządzania zawartością
strony internetowej, której Sklep Internetowy stanowi integralną cześć, zgodnie
z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z
2010 roku Nr 229, poz. 1497 ze zm.).
2.
Dane osobowe przetwarzane będą przez Sprzedawcę
wyłącznie na podstawie upoważnienia do przetwarzania danych oraz wyłącznie w
celu realizacji zamówień lub usług świadczonych drogą elektroniczną przez
Sprzedawcę oraz innych celach określonych przez Regulamin.
3.
Dane osobowe Klienta będą przetwarzane w celu
realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia
sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom nie
uprawnionym.
4.
Dane osobowe Klienta chronione są przez
Sprzedającego zgodnie z przepisami wyżej powołanej Ustawy o ochronie danych
osobowych, i nie będą przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub
instytucjom, które nie będą do tego uprawnione. Dane osobowe Klienta zostaną
udostępnione w celu wywiązania się z umowy sprzedaży Towarów objętych przez Regulamin.
5.
Dostęp do danych osobowych posiada jedynie
administrator danych, którym jest Sprzedający.
6.
Klient, który wypełnił formularz zamówienia ma
możliwość dostępu do dotyczących go danych osobowych w celu ich weryfikacji,
modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie z bazy danych osobowych,
zawiadamiając o tym pisemnie administratora danych, czyli Sprzedającego.
7.
Sprzedawca może odmówić usunięcia danych
osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy
lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest
niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności
Klienta.
§ 11 – REGULAMIN – ZMIANY
1.
Sprzedawca może zmienić niniejszy Regulamin z
ważnych powodów prawnych lub technicznych.
2.
Klienci posiadający Konto zostaną poinformowani
o zmianie Regulaminu w wiadomości e-mail, wysłanej na 14 dni przed wejściem w
życie Regulaminu w nowym brzmieniu, zaś innym użytkownikom – w komunikacie
wyświetlanym na stronie głównej przez 14 dni przed wejściem jego w życie.
3.
W tym czasie, Klient musi odmówić akceptacji lub
ponownie zaakceptować Regulamin.
4.
W razie braku akceptacji zmienionego Regulaminu,
Klient ma możliwość usunięcia Konta w każdym czasie.
5.
Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian
Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu.
§ 12 – POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.
Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia na
stronie Sklepu Internetowego.
2.
Sprzedający zastrzega możliwość zmiany
niniejszego Regulaminu. Zmiana dokonywana będzie poprzez umieszczenie nowej
treści Regulaminu na stronach Sklepu Internetowego. Zmiany do obowiązującego
Regulaminu lub nowa treść Regulaminu wchodzi w życie po upływie 7 dni od daty
umieszczenia nowej treści Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego. Data
wejścia w życie nowego regulaminu będzie jednoznacznie określona w jego treści.
3.
Wszystkie zamówienia przyjęte przez
Sprzedającego do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na
podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez
Klienta.
4.
Regulamin oraz umowa sprzedaży na podstawie
niniejszego Regulamin podlegają prawu polskiemu.
5.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za
niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy
sprzedaży, o ile niewykonanie lub nienależyte wykonanie spowodowane było
okolicznościami, na które Sprzedający nie miał wpływu mimo zachowania należytej
staranności (siła wyższa). W przypadku wystąpienia siły wyższej wykonanie
zobowiązań zostaje zawieszone na okres jej trwania.
6.
Wszystkie wymienione nazwy produktów lub
producentów są używane wyłącznie w celach handlowych i są zastrzeżonymi Znakami
Towarowymi producentów.
7.
Prawa autorskie dla wszystkich zdjęć przysługują
Sprzedającemu,
8.
Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronach
Sklepu Internetowego w formie umożliwiającej utrwalenie go w systemach
teleinformatycznych Sprzedającego.
9.
Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu
lub umów sprzedaży rozstrzygał będzie polski sąd powszechny właściwy dla
siedziby Sprzedającego.
9. W sprawach nieuregulowanych niniejszym
Regulaminem stasuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks
cywilny (Dz. U. z 1964 rok Nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 18 lipca 2002
roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 roku Nr 144, poz.
1204 ze zm.), ustawy z dnia 31 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw
konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
niebezpieczny (Dz. U. z 2012 roku, poz. 1225) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002
roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
cywilnego (Dz. U. 2002 roku Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
Załącznik
nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza
odstąpienia od umowy, z którego Konsument może skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać
mailem na adres: biuro@wibracjezdrowia.pl tylko w przypadku chęci odstąpienia
od umowy)
Ja
..............................................................................................................................................
niniejszym informuję o moim odstąpieniu od
umowy sprzedaży następujących rzeczy: .........................
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ...........................................................................................
– Imię i nazwisko Konsumenta
.....................................................................................................
- Adres Konsumenta ..................................................................................................................
.................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................
Podpis Konsumenta (tylko jeżeli formularz
jest przesyłany w wersji papierowej):
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.